Hjälp med Design & Header

Ifall du vill ha hjälp med en design eller header till din blogg skicka ett mail till
[email protected].

Läs nedanför och skriv utförligt så mycket du kan i detta mail.

Design.

För att jag ska designa din blogg; Anpassa dessa punkter och skicka i ett mail till mig:
♥ Inloggningsmail samt lösenord. Detta krävs om jag ska kunna lägga in den senare.
♥ Textstilar. (gå in på DaFont eller 1001freefonts och välj någon, skriv sedan länken till den stilen i mailet)
♥ Färg. Vilka olika färger du vill att bloggen ska gå i.
♥ Bilder. Bifoga dom bilder du vill ha med, skriv även vart dom ska vara. Annars väljer jag.
♥ Beskriv headern och bakgrunden så utförligt som möjligt.

Desto mer instruktioner jag får, desto enklare blir det för mig att göra det som ägaren önskar.

Enbart en Header.

♥ Färgskalor. Vilka olika färger du vill att header ska vara i.
♥ Bilder. Bifoga dom bilder du vill ha med, skriv även vart dom ska vara. Annars väljer jag.
♥ Text. (gå in på DaFont eller 1001freefonts och välj någon, skriv sedan länken till den stilen i mailet)

Desto mer instruktioner jag får, desto enklare blir det för mig att göra det som ägaren önskar.

Kommentarer

♥ Skriv dina ord här:

Namn:
Favorit?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Dina ord:

Trackback

RSS 2.0